کلبه عشق

گروه اینترنتی ایران سان

چشـم ديـدنـش را نــدارم ؛

زني کـه هـر روز...

در گوشم تکـرار مي کـند.... :

The Mobile Set is Off
 



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت17:13---23 دی 1391
گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه … اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

پارسا
ساعت22:03---11 مهر 1391
سلام!!!!
بر اثر اتفاقات این چند روز واسه خودم حس هیچ کاری نبود.ولی اجبار بر بیرون ریختن احساسم منجر به آپ شدید شد
ممنون و متشکر اگه سر بزنین...سپاس گذارم


ریحانه
ساعت21:26---27 شهريور 1391
سلام ریحانه جون وبلاگ عالی داری اگه دوس داری تبادل لینک کنیم.به منم سربزن منتظرمراستی اسم منم ریحانه ست

ارمین
ساعت6:49---26 شهريور 1391
حالی که پریشان است !







احتیاج به آرامش دارد ؛







نه سرزنش ....







کاش می فهمیدند ... !!!


faty
ساعت18:04---17 مرداد 1391
سلام ریحانه جون وب خیییییییییلی خوشکلی دای ممنون میشم به منم سر بزنی نظر یادت نره.بوووووووووووووس.

negin
ساعت3:06---5 مرداد 1391
عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم
بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-
برام دعا کن


پرشان
ساعت12:40---3 مرداد 1391
حالم گرفته اس . بدتر شد .

مصطفی
ساعت15:19---31 تير 1391
سلام
از وب قشنگتون دیدن کردم
خوشحال میشم به من هم سر بزنید و اگر دوس داشتین خبرم کنید تا تبادل لینک کنیم


پارسا
ساعت13:14---29 تير 1391
میدانم

که این روز هاحرف زیاد میزنم

اما

حرفم را نمیزنم

عزیز دل آپــــــــــــــــــــــــــــ ـم و منتظر حظور گرمت مثل همیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ریحانه |11:27 |چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

Design By: KHanOomi