کلبه عشق

 

سلام ای تنها بهونه واسه نفس کشیدن

هنوزم پر میکشه دل واسه ی به تو رسیدن

واسه ی جواب نامت میدونم که خیلی دیره

بذا به حساب غربت نکنه دلت بگیره

عزیزم بگو ببینم که چه رنگه روزگارت

[تصویر:  53986235195007642776.jpg]

خیلی دوس دارم تو مهتاب بشینم یه شب کنارت

سرتو با مهربونی بذاری به روی شونه ام

تو فقط واسم دعا کن آخه دنبال بهونه ام

حالمو اگه بپرسی ٬ خوبه تعریفی نداره

چون بلاتکلیفه عاشق ٬ آخه تکلیفی نداره

نکنه ازم برنجی ٬ تشنه ام تشنه ی بارون

چقد از دریا ما دوریم ٬ بی گناهیم هردوتامون

بدجوری به هم میریزه ٬ منو گاهی اتفاقی

تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی

 
[تصویر:  57751751930381052449.jpg]
میدونی که دست من نیست ٬ بازیایه سرنوشته

رو قشنگا خط کشیده ٬ زشتا رو واسم نوشته

باز که ابری شد نگاهت ٬ بغضتم واسم عزیزه

اما اشکاتو نگه دار ٬ نذار اینجوری بریزه

من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد

باقیشو بگم میبینی گریه هات کلی حروم شد

حال من خیلی عجیبه ٬ دوس دارم پیشم بشینی

من نگاهت بکنم تو ٬ تو چشام عشقو ببینی

یادته من و تو داشتیم ساده زندگی میکردیم ؟

از همین تشنه ی شفاف رفع تشنگی میکردیم
[تصویر:  53706541127229420489.jpg]
یه دفعه یه مهمون اومد عقلمو یه جوری دزدید

دل تو به روش نیاورد ٬ از همون دقیقه فهمید

اولش فکر نمیکردم که دلم رو برده باشه

یا دلم گول چشای روشنش رو خورده باشه

اما نه گذشت و دیدم ٬ دل من دیوونه تر شد

به تو گفتم و دلت از قصه ی من باخبر شد

اولش گفتم یه حسه ٬ یا یه احترام ساده

اما بعد دیدم که عشقه ٬ آخه اندازش زیاده

تو بازم طاقت آوردی ٬ مثل پونه ها تو پاییز

سرنوشت تو سفیده ٬ ماجرای من غم انگیز

بدجوری دیوونتم من ٬ فکر نکن این اعترافه

همیشه نبودن تو کرده این دلو کلافه

میدونم فرقی نداره ٬ واست عاشق بودن من

میدونم واست یکی شد بودن و نبودن من

میدونم دوسم نداری ٬ مث روزای گذشته

من خودم خوندم تو چشمات یه کسی اینو نوشته

اما روح من یه دریاس ٬ پر از موج و تلاطم

[تصویر:  28297619011121175915.jpg]ساحلش تویی و موجاش ٬ خنجرای حرف مزدم

آخ که چه لذتی داره ناز چشماتو کشیدن

رفتن یه راه دشوار واسه هرگز نرسیدن

من که آسمون نبودم ٬ اما عشق تو یه ماهه

سرزنش نکن دلم رو به خدا اون بی گناهه

تو که چشمای قشنگت خونه صدتا ستارس

تو که لبخند طلاییت واسه من عمر دوبارس

بیا و مثل گذشته جز به من به همه شک کن

من بدون تو میمیرم بیا و بهم کمک کن

تو که چشمای قشنگت خونه صدتا ستارس

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 


نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت13:56---15 شهريور 1391
☆ چہ زیبــاست وقتے میفہمے ☆



☆ ڪسے زیــر ایـטּ گنبد ڪبود انتظــارت را میڪشد … ☆



☆ چہ شیــریـטּ است طعــم چنـد ڪلمہ ڪہ میگــوید ☆



☆ << ڪجایے>> ☆


پارسا
ساعت14:53---14 شهريور 1391
عالیه عالیه آپت عزیز

مهران
ساعت12:15---6 مرداد 1391
سلام
وب خوبی داری
به من هم یه سری بزن


مهدی
ساعت11:03---5 مرداد 1391
درد دارد … وقتي چيزي را کسر ميکني

که با وجودت جمع زده اي!!


negin
ساعت11:35---28 تير 1391
webe khobi dari
khoshal mishaam bem sar bezani
montazeretam


negin
ساعت15:28---27 تير 1391
با یه متن خیلی خوووشمل آپم
پیشنهاد میکنم از دستش ندی


mahdi
ساعت20:25---24 تير 1391
salam. weblog ghashangi dari... fekr konam khodet ye namore asheghi.. hehehe... ba webloget hal kardam . khoshhal misham behem sar bezani. felan bye

mahdi
ساعت20:24---24 تير 1391
salam. weblog ghashangi dari... fekr konam khodet ye namore asheghi.. hehehe... ba webloget hal kardam . khoshhal misham behem sar bezani. felan bye

مسعود
ساعت17:32---24 تير 1391
سلام.بازم احساسی و زیبا بود!

negin
ساعت13:15---22 تير 1391
آپـ
آپـ
آپــــ
آپـــــــ
آپـــــــــ
آپـــــــــــــم


سارا
ساعت21:51---17 تير 1391
سال هاست دلم

در چشم تو زندانی ست

و من درآن اتّفاق ساده

جا ماندم :

برخورد دلم با نگاه تو

در بزرگراه عشق

یادت هست ؟!

من هنوز هم نمی دانم

مقصّر چشمان تو بود

که یکطرفه می آمد

یا قلب من

که تصدیق نداشت !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ریحانه |16:30 |شنبه 17 تير 1391برچسب:,

Design By: KHanOomi