کلبه عشق

ایــن روزهـــا همــه بــه مــن

دلـتــنـــگــی

هــدیــه مـی دهنــد

لطفـــا آتــش بــس اعــلام کــنید!

بــه خـــدا

تمــــامـ شــد

دلـــــــــــم...!




نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت15:23---13 شهريور 1391
سلام ممنون که سر زدی مثل همیشه مطالبت عالین موفــــــــــــــــــــــــق باشــــــــــــــــــــــــــی

پونه
ساعت12:44---13 تير 1391
میگم حداقل اون نقاشی رو واقعی میکردی بهتر بود! اینجوری یه جور انیمیشنه که !

مسعود
ساعت10:31---13 تير 1391
سلامی با عطر عشق...........بازم عالی بود

mahsa
ساعت19:07---12 تير 1391
سلام عالیییییییییییی بود
مرسی
بازم بیا


بهنانه
ساعت16:15---12 تير 1391
slm eshgham mer30 omadi b webam
webet khoshmele linket kardam


مصطفی
ساعت11:45---12 تير 1391
سلام عزیزم وبلاگتو مطالعه کردم خیلیییییییییییییییییییییییی قشنگ بود عالییییی بود اگه خواستی منو با اسم
♀ ♥ ♂ ایستگــاه عشــق ♀ ♥ ♂ بلینک بهد بگو من تو رو با چه اسمی بلینکم خوشحال میشم بهم سر بزنی


qazal
ساعت22:10---11 تير 1391
سلام ریحانه جان ممنون که به وبم اومدی وبت خیلی عالیه واقعا خوشم اومد اگه مایلی تبادل لینک کنیم فقط یه زحمت من سیستم تبادل لینکم کار نمیکنه یعنی نمیتونم کسی رو لینک کنم اگه ممکنه اول منو لینک کنی بعدتو قسمت اتوماتیک خودتو لینک کنی واقعا خوشحال میشم

leila
ساعت14:34---11 تير 1391
سلام ریحانه جونم.
من عاشق وبلاگت شدم.واقعا قشنگه
به من هم سر بزن.خیلی گلی

چشمان بارانی ام را به سوی توست شاید لحظه ای قلب برفی ات را ببینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ریحانه |13:5 |یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,

Design By: KHanOomi