کلبه عشق



دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده
برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان...

بــــــــــرای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم...
حـتـی
بــــــــــرای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی دیـــرشناختمشان...!

بــــــــرای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش...
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم...

و بـــــــــــــرای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!
می دونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت !؟

جایی که می ری مردمی داره که می شکننت
نکنه غصه بخوری ، تو تنها نیستی

تو کوله بارت عشق می ذارم که بگذری، قلب می ذارم که جا بدی
اشک می دم که همراهیت کنه و مرگ که بدونی بر می گردی پیش خودم


نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت9:13---12 تير 1391
دلم تنگـــــــ شده براشـــــ..

mohsen
ساعت10:43---10 تير 1391
اخرین بار که دیدمت یکم بیشتر ...............
یکم ااااااااا..............
من کم نمره میدم ولی نمرم واقعیه
...........


مسعود
ساعت9:00---10 تير 1391
خیلی زیبا بود.تحت تاثیر قرار گرفتم!بابا یکم شاد باش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ریحانه |1:17 |جمعه 9 تير 1391برچسب:,

Design By: KHanOomi