کلبه عشق

 

گروه اینترنتی ایران سان

ببخش که برگ هایت را لگد کردم .
ببخش که مرگت را می بینم اما کاری از عهده ام بر نمی آید .
ببخش که چوب های خشکت را در آتش ;سوزاندم تا گرم شوم.
خاطرات زیادی با هم داشتیم ببخش ببخش که تو را رها می کنم
و به سراغ زمستان می روم … من رفیق نیمه راه نیستم این تقدیر تو است که، می میری!

و اما پاییز به من می گوید:
خداحافظ انسان، من نمی میرم در این دنیا من همیشه بوده ام و خواهم بود.
تو مرا ببخش که; یک بار دیگر رفتم و با رفتنم; یک پاییز دیگر از عمرت را با خود بردم.
من رفیق بدی نیستم این تقدیر تو است.!!!



نظرات شما عزیزان:

بنر هاي تبليغاتي رايگان
ساعت14:12---18 ارديبهشت 1391
سلام به دوست عزيز و گرامي
داشتن يك بنر تبليغاتي زيبايي وبلاگ شما را افرايش ميدهد
يا براي تبليغات و بازديد بيشتر به شما كمك ميكند
پس كافيست يك بنر منحصر به فرد داشته باشيد تا آنرا درون وبلاگ خود قرار دهيد يا در وبلاگ دوستان خود براي تبليغات وبازديد
ما اين كارا براي شما ميكنيم(رايگان)
تنها كافيست متن وتصاوير مورد علاقه ي خو.درا به ما بدهيد تا ما براي شما يك بنر طراحي كنيم
براي اطلاعات ئبيشتر به ما سر بزنيد ونمونه كارهاي مارا ببينيد
http://patogh-khodamo-khodet.loxblog.com/
hamid rezasalehifard@yahoo.com

منتظر شما هستيم
پاتوق خودمو خودت


sara
ساعت13:58---18 ارديبهشت 1391
اپم بدو بيا نظر يادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ریحانه |13:47 |دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,

Design By: KHanOomi